Followers

Wednesday, January 5, 2011

alkisahnyer...


kadang2 kiter tak menjangkakan...
sesuatu yang akan berlaku...

seperti biasa...
siapa tak mau,
tak GILER glamour,kan...
dan begitulah juga aku....

jadi...
atas dasar itu...
dengan semangat kononnyer nak memfemeskan my own blog,
aku pun membuat la pengumuman,
dengan mengattach my blog's link di laman Facebook aku

feedback yang diterima agak baik...

cuma agak terkejut bila tiba2
aku mendapat satu feedback yg
bertanyakan kandungan isi blog aku...
lantas,
aku menyuruh beliau mengcheckkannya sendirik
dan
atas tindakan aku
yang menyediakan payung sebelum hujan,
yang mana
sememangnyer beliau suke mengutuk aku
jadi awal2 lagi aku da bagitaw yg aku sedia
menerima apapon caci maki, hinaan, respon dier....
after die layan blog aku...

itupoon
kalau dier bukak.

pastu
boleh plak dier siap pesan ngan aku
supaya tak mengposskan tentang dier...
MOTIFF???
aku nak pos pasal kau...

wit...
sayer sebenarnye tak pernah terfikir poon nak pos pasal awak,
LANGSUNG!
tapi atas sebab tindakan beliau itu...

aku menjadi tertarik
untuk membuat story-morii
dan mengeposskannya,
mengshare....
kejadian ini dengan teman2 di BLOG ku
walau hakikatnyer
berapa kerat sangat la yang mengunjungi blog ku...

hahaha

tiba2 aku terfikir...
aku rasa beliau malam ni bertindak terlebih perasan
atau dalam arti kata lain
terlebih S.S
syok sendirik..

tapi sejak dr sekolah lagi,
aku ngan kawan2 aku,
mmg tahu yg dier spesis
S.S
pOOOn

jadi aper nak hairan,kan??

hahaha

tapi aku terpikir...
aper hal beliau cakap awal2 tak payah citer sal dier kat blog aku???

ow, mungkin
beliau takut kalau2 suatu hari nanti
beliau jadi femes macam Khairul Fahmi yang amat meletoop dalam blog aweknyer....
www.jejariruncing.blogspot.com
sehingga mula diminati ramai...
beliau takut jadi kes cam tu kot...

mungkin kot

logik jugak pemikiran aku nih

tapi jgn salah paham...

aku dgn dier bukan pakwe cam Khairul Fahmi dan si jejariruncing,
ok!!

hahahaha

inilah hasil temu bual eksklusif dengan beliau yg berlaku di wall sayer..
namun,,
atas dasar2 saya yang baik hati,
saya rahsiakan nama beliau dan imejnyer sekali...

sow....
siapakah gerangannye...
hanya saya dan dier yang tahu...

anyway,
pesanan sayer...
tak payah la susah2 nak cari kat wall saya,
sebab saya dah padam sesi balas-membalas komen bersama si dia
dan
membuat poss kembar,
sebijik macam poss yang dikomenkan olehnyer pada sebelum tu....
tak caya tengok ar kat FB sayer....

so, u all takkan tahu siapa dier
except dier yang kecohkan sendirik,ok...

hihihi

bijak tak saya????


:D
p/s:
seperti yg sedia maklum,
yang saayer ni org pantai timo
perbualan kat imej yg tak seberapa nak nampak tu pon
berlangsung dlm bahasa pantai timo

harap demo semuo pehe la deh...

hahaha

bye...

good night...





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...