Followers

Wednesday, August 25, 2010

soalnya hati



sesuatu....
mungkin gerak hati dan perasaan semata2?
adakah begitu awal untuk aku berbicara tentang hal ini.
apa pon,
lagu ini sentiasa bermain di fikiran ku akhir2 ini.....

apakah maknanya???

Tidak terdaya bagiku
Hendak memetik cintamu
Bimbang nanti tidak kesampaian

Kau bagai hujan yang datang
Menyiram musim kemarau
Indah mu tiada bandingan
Sedang aku cuma dagang yang merantau

Terlalu banyak pengorbanan darimu
Susah senang ku
kau mengambil tahu
Sehinggakan ku
rasa terharu
Bila mengenangkan budi
dan jasa mu
Aku tahu siapa diriku
Bagaikan musafir yang menumpang lalu

Aduhai sayang sungguh tidak ku
menduga
Engkau datang membawa bahagia
Entah apakah gerangan di jiwa
Hendak ku
tinggal tiada berdaya

Kerana budi aku jatuh hati
Aku tak mengerti ianya terjadi
Kerana budi aku jatuh hati
Kepada mu kini cinta bersemi

~semoga suatu hari aku menemui jawapannya~

apa jua kenyataannya
aku redha
kerana itulah ketentuan ilahi.....

kamu sentiasa diingatan ku...
ketahuilah
jauh dihati engkau sentiasa segar di ingatan ku.
~ DULU ~ KINI ~ SELAMANYA ~

TERIMA KASIH
DAN
MAAF DI ATAS SEGALA-GALANYA

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...