Followers

Sunday, August 22, 2010

HujunG Minggu Yang Sibuk...


SIbuk... memang sIbukk..
ni pOn nasib baIk ader asigmen yg dah di PosTPone submit after raya..
~ alhamdulillah ~

tapi stilll sibuk...
asigmen...
asigmen
dan asigment lagi...
tapi asigment ni sayer suke...
manakan tidak, lukis-lukis kartun....
VERY LIKE IT :)

Ni, for the subjek penulisan animasi,
aku buat kartun yang berjudul
LIO"ANT" MESSI
nak tau story???
aku eksited nak cerita,
tapi takleh la...
nanti basi plak,kan..
asigmen pon tak siap until final lagi.
pas dah siap semua,aku story,k...

aperpon,
ni salah satu scene kat dlm kajian untuk story aku...

OK TAK???

huh, disebalik asigmen-asigmen...
ader satu lagi perkara penting.
i will seat for interview....
interview aper?

nanti aku story cozzzz...
huargh....
dah ngantuk la...

apa ek nak prepare tuk interbiuw tu???
mmmmm.. takpe la...
malam ni aku tidow.
moga dapat petunjuk dalam mimpi.

SALAM SAYANG.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...