Followers

Saturday, August 21, 2010

IRAH THE STORY, WelCOME TO BLOGGER



asaalamualaikum w.b.t.
bertemu kita disini di skrin ini.
Maser telah berlalu, aku dah habis dah DIPLOMA FASHION DESIGN DI bumi UiTTM PERAK.
berangan nak jadi fashion design, sekali terbabas ke bidang lain. FAKULTI ARTISTIK DAN TEKNOLOGI KREATIF or a.k.a TEKA.
APAKAH ITUUUUU????
walau apa pun ia, disinilah bumi AKU, di KAMPONG PENDALAMAN PUNCAK PERDANA
dan aku redha berada di sini.
INSYA-ALLAH
ader hikmat die campakkan aku di sini.
:)

anyway,
buat blog dan biarkan terbengkalai adalah favourite aku
so mlm ni aku wat blog baru kononnya dengan azam lepas nih aku akan update kan aku punyer news pada peminat2 aku secara konsisten...
(eh, ader ke???)
~hahaha~

salam perkenalan
dan
inilah aku....
or
just know me as
...IRAH THE STORY...
~a story of crazy~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...