Followers

Tuesday, July 5, 2011

my blog is not my private,ok

assalamualaikum....
hihihihihi

waduh... waduh...
lama dah tak menulis entry di blog ni...
maaf yer pada insan2 yang kadang2 melayan blog ni sebab dah lama tak update...
maklumlah...

I skrg bizi sikit...
dah jadi wanita berkarier sejak cuti semester nih...
hihihihi

oklah...
jari menari diatas keybod ni adalah untuk berkongsi ilmu...
maaf lah...
saya tak berminat untuk mencerita aib, menjaja kisah peribadi saya,
tapi dunia blog saya rasakan lebih berfaedah untuk berkonsi ilmu dengan rakan2 sekalian....

mungkin saya tak berbakat untuk cerita about my private walaupun kisah private saya lebih best dari drama NUR KASIH....
hahaha

aperpon,
dunia penulisan blog adalah meluas....
setiap orang ader kebebasan untuk bercerita paa yang dia mahu dalam blognya
sebab

MALAYSIA ADALAN NEGARA DEMOKRASI
SETIAP ORANG MEMPUNYAI KEBEBASAN.

cakap gaya Alleycats; "Terima Kasih!!!!!"


p/s: kang asyik cerita hal peribadi, ader plak pembaca yang muntah darah...
kihkihkih

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...